مردی با چشمان شیشه ای


اشعار ودلنوشته های من - می خواهم زلیوان اشک نفسی تازه کنم

گل من

      گل من

              گل من گیسویت دام بلا بود

                   گل من ابرویت تیغ فنا بود

                        گل من من زپا افتاده بودم

                           برسم عاشقی ایستاده بودم

              گل من من همه جا با تو بودم

                   شب وروزو سحرها با تو بودم

                         در آن طوفان دریا با تو بودم

                            در آن صحرای غمها با تو بودم

               بروی سنگ خارا با تو بودم

                    مرا جادوی چشمانت فنا کرد

                         کمان ابرویت صدها جفا کرد

                             تو انسانی زدنیای بهشتی

                توبا من شعرهایم را نوشتی

                       توآن دریاچه نوری گل من

                             تو فرسنگها زمن دوری گل من

                                 مرا درعاشقی رسم وفا بود

                 گواه عشق من تنها خدا بود

                       دلم دریای خون کردی گل من

                            خلیجی پر زآب نیلگون کردی گل من

                                 دلم در عاشقی آئینه گون بود

                 دلم در عشق تو دریای خون بود

                        گل من من به عشقت تشنه بودم

                           در عشقت تیزتر از دشنه بودم

                                  تمام غصه هایم ماندنی شد

                   کمی از حرفهایم گفتنی شد

                        کمی از شعرهایم خواندی شد

                            به رنگی سرختر از خون نوشتم

                                به مهر سجدگاهم سرنوشتم

گل من........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 6 زمان: 19:16 تاريخ: پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi

درباره سايت





برچسب هاي وب


کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت


موضوعات وب


لینک های مفید








امکانات وب


منوي اصلي


نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت














اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت